I got it

Jag har inte glömt bort den. Jag skrev aldrig bara.
Åh vad glad jag vart över att få träffa min kära vän, som numera övergivit mig för Uppsala.
Vi drog igång med musik,alkohol och massa folk hemma hos mig. Lite limbo kom med in i bilden också.
.
Mådde skitbra dagen efter och städandet vart inte lika hemskt.
Någon hade glömt att logga ut från sin spotify så jag passade på att gå igenom en "80+s" lista. Härlig musik!
Dock kunde jag inte använda den sedan då ägaren loggade in på den från en annan dator.
.
På kvällen smög man över och träffade grabbarna. Efter den kvällen mådde man inge vidare haha.
Jag har legat i sängen hela dagen och njutit av te och en bra bok.
Middag och film väntar!
.

Äldre bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0