Royal vibes

Jag drömmer samma mardrömmar om och om igen. Känns inte hälsosamt?
Den här natten sov jag pissdåligt, men lyckades ta mig upp halv 11 på bra humör. Jippie, eller nått.
Dagen i sig va faktiskt helt okej. Har dock blivit sjukt trött väldigt snabbt...
Sitter med en kaffe och försöker bli pigg, tillräckligt så att jag kan träna. Haha good luck.
.
Jag har ett nytt mål. Jag ska försöka byr mig mer. Förstår ni? knappt jag heller. Nej men jag menar väl egentligen att jag måste börja bry mig mer om saker omkring mig. Hur folk mår, vad som händer i samhället, kompisrelationer osv.
Har kommit in i en period där jag bara inte orkar bry mig om något. Fy och skäms Natta.
.
puss på er.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0